Η προώθηση της ιστοσελίδας είναι απαραίτητη για να αυξήσετε τους αναγνώστες/εν δυνάμει πελάτες σας και βασίζεται σε τρεις κυρίως άξονες:
1) SEO
2) Adwords
3) Social Media Marketing
SEO (Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης)
Μεγάλο μέρος του SEO γίνεται ήδη από τον τρόπο γραφής του περιεχομένου, των σύντομων περιγραφών Metatags και των τίτλων (Url, Tags). Το μεστό κείμενο και οι λέξεις-κλειδιά, σε συνδυασμό με την κωδικοποιημένη περιγραφή και τους ακριβείς τίτλους, αναδεικνύουν το κείμενο στις μηχανές αναζήτησης και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση του αναγνώστη σε αυτό που λέμε landing page. Στην «προσγείωσή« του δηλαδή στην κατάλληλη ενότητα της ιστοσελίδας. Σε αυτήν που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον και θα καλύψει αποτελεσματικά την περιέργεια του.
Adwords (Διαφήμιση)
Τα adwords είναι κάτι αντίστοιχο με το έντυπο διαφημιστικό φυλλάδιο, μόνο που γίνεται ψηφιακά, στοχευμένα και με μια αλγοριθμική διαδικασία που καθορίζει η Google. Η διαφήμισή σας, όλης της ιστοσελίδας ή και συγκεκριμένων λέξεων (συγκεκριμένες υπηρεσίες ή προϊόντα), εμφανίζεται πρώτη σε κατάταξη στα αποτελεσμάτα αναζήτησης, ανάλογα με το κόστος (budget) που θα επιλέξετε να καταβάλλετε στη Google (κόστος ανά κλικ). Κι εδώ, σημαντικότατο ρόλο παίζει ο τίτλος και το κείμενο της διαφήμισης, κατά πόσο ανταποκρίνεται στις αλγοριθμικές «πατέντες» της Google και φυσικά στο ενδιαφέρον των αναγνωστών.
Social Media Marketing
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι πλατφόρμες επικοινωνίας που σας συνδέουν με το υπάρχον και το νέο αγοραστικό κοινό σας. Πράγματι ενισχύουν το δέσιμο και το γεφύρωμα (αυτό που λέμε bonding και bridging) ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας. Ενισχύουν δηλαδή το κοινωνικό-αγοραστικό σας κεφάλαιο. Στην Ελλάδα, προτιμώνται περισσότερο το Facebook, το Twitter και το Linkedin. Είναι ένας οικονομικός και αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης, αφού σας επιτρέπει να διατηρείτε ζωντανή την επικοινωνία με τα μέλη, που είναι πάντα εν δυνάμει πελάτες σας.
Στη Scribia έχουμε μελετήσει τη διαδικτυακή επικοινωνία σε βάθος με διατριβή στις «Διαδικτυακές Ταυτότητες και την Εικονική Πραγματικότητα», βάσει της μεθόδου της Λογοψυχολογίας και με τη χρήση Case Study, που βασίστηκε στην τετραετή διαχείριση πολυπληθούς διαδικτυακής ομάδας.
Αυτό, σε συνδυασμό με την εμπειρία μας στην έρευνα, τη συγγραφή και την κειμενογράφηση, μας βοηθά να επικοινωνήσουμε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας, με έναν συνδυαστικό και πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Κάνοντας κλικ στις παρακάτω εταιρικές σελίδες, μπορείτε να αξιολογήσετε καλύτερα τη δουλειά μας:
Embio - International IVF Center