Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls στην menu_set_active_trail() (γραμμή 2405 του /var/www/vhosts/keimenografisi.gr/httpdocs/includes/menu.inc).

Πώς να αυξήσετε το engagement rate της σελίδας σας στο facebook

Τη σημασία των social media για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου τη γνωρίζεις ήδη (κι αν δεν τη γνωρίζεις, σίγουρα την υποψιάζεσαι). Σήμερα δεν νοείται επιχείρηση, όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι, που να μην επενδύει χρόνο και χρήμα στο social media marketing. Τα social media αναπτύσσονται ραγδαία και πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική πρόοδο. Αν και έχουν σχεδιαστεί για να είναι εύκολα στη χρήση από τον οποιοδήποτε, ωστόσο, έχουν κι αυτά τα μυστικά τους, που κάποιος πρέπει να έχει υπόψη του όταν χαράσσει τη social media στρατηγική της επιχείρησής του.

Μία γενική εικόνα για το πως θα πετύχεις στον κόσμο της κοινωνικής δικτύωσης μπορείς να πάρεις ΕΔΩ.

Το κάθε μέσο όμως έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του. Το facebook είναι πιο δημοφιλές απ' όλα κι αυτό το οποίο προτιμούν οι περισσότερες επιχειρήσεις για την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές και μυστικά που αν τα λάβετε υπόψη σας κατά τη χρήση του μέσου θα αυξήσουν το engagement rate στη σελίδα σας, την απήχηση των αναρτήσεών σας και κατ' επέκταση τις πωλήσεις σας.

 

  • Φωτογραφίες: Σκεφτείτε λίγο τον εαυτό σας ως χρήστη. Σε ποια ανάρτηση είναι περισσότερο πιθανό να πατήσετε το like; Σε μία που συνοδεύεται από φωτογραφία ή σε μια ανάρτηση απλού κειμένου; Η απάντηση μάλλον είναι προφανής. Οι αναρτήσεις που συνοδεύονται από φωτογραφίες έχουν αυξημένη αλληλεπίδραση με τους άλλους χρήστες κατά 39%. Οι αναρτήσεις με φωτογραφίες λαμβάνουν 53% περισσότερα likes, 104% περισσότερα comments και 84% περισσότερα clicks απ' ό,τι οι αναρτήσεις κειμένου.

  • Να είστε συνοπτικοί: Ο μαγικός αριθμός είναι το 250. Οι αναρτήσεις που είναι μικρότερες των 250 χαρακτήρων λαμβάνουν 60% μεγαλύτερο engagement και αυτά που είναι μικρότερα των 80 χαρακτήρων, 66% μεγαλύτερο engagement και 23% περισσότερες αλληλεπιδράσεις (interaction).

  • Emoticons: Χρησιμοποιείτε αυτές τις αστείες φατσούλες που δηλώνουν διάθεση (χαρά, θυμό, οργή, αγάπη, ευγνωμοσύνη). Οι αναρτήσεις που χρησιμοποιούν emoticons έχουν 33% περισσότερα σχόλια, κοινοποιούνται (shares) πιο συχνά (κατά 33%) και λαμβάνουν 57% περισσότερα likes.

  • Πέμπτη-Παρασκευή: Ίσως να το υποπτευόσουν αλλά πλέον μπορείς να είσαι σίγουρος. Υπάρχουν συγκεκριμένες μέρες μέσα στην εβδομάδα όπου οι αναρτήσεις έχουν περισσότερες θεάσεις (views) και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση. Οι ημέρες αυτές είναι οι δύο τελευταίες εργάσιμες όταν το μυαλό των περισσότερων είναι περισσότερο στο σαββατοκύριακο που ακολουθεί παρά στη δουλειά. Το engagement αυτές τις ημέρες είναι κατά 18% αυξημένο σε σύγκριση με τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας.

  • Ερωτήσεις: Στους ανθρώπους αρέσει να απαντάνε. Οπότε φροντίστε ορισμένες αναρτήσεις σας να είναι σε μορφή ερώτησης. Ρωτήστε κάτι σχετικό με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Τι προτιμούν. Τι θα ήθελαν επιπλέον να προσφέρει η επιχείρησή σας. Πως συνδύασαν το προϊόν σας με κάτι που είχαν στο σπίτι τους. Τέτοιου είδους αναρτήσεις λαμβάνουν 100% περισσότερα σχόλια. Αν δε η ερώτηση απαντάται με δυο-τρεις λέξεις ή είναι πολλαπλής επιλογής (ΝΑΙ-ΟΧΙ ή Α,Β,Γ), πιθανότατα να λάβει ακόμη περισσότερα σχόλια.

  • Διαγωνισμοί: Σε όλους αρέσει να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς και κληρώσεις. Αναρτήσεις που αναφέρονται σε διαγωνισμό ή σε κλήρωση δώρου έχουν 35% μεγαλύτερο engagement. Επίσης, λέξεις όπως «κερδίστε», «νικητής», «μπείτε», «διαγωνισμός», «προώθηση» αυξάνουν ακόμη περισσότερο το engagement.

  • Κάνετε εκπτώσεις: Εκτός από τους διαγωνισμούς όπου οι fans μιας σελίδας έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν δώρα, και οι εκπτώσεις ή τα κουπόνια αυξάνουν το engagement κατά σχεδόν 42%.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Πείτε μας τη γνώμη σας αφήνοντας ένα σχόλιο ή μοιραστείτε το με τους φίλους σας στα social media.

 

No comments yet

Προσθέστε νέο σχόλιο

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.