4 λόγοι για να προσθέσετε blog στην ιστοσελίδα σας

από: keimenografisi.gr

Τα blogs αποτελούν μία σημαντική προσθήκη για κάθε σύγχρονη επαγγελματική ιστοσελίδα. Είναι η ευκαιρία κάθε επιχείρησης να αναδείξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες για αυτά. Με τη δημιουργία ενός εταιρικού blog, ο επιχειρηματίας στοχεύει τόσο στην αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας του όσο και στη δημιουργία ισχυρών δεσμών με το κοινό-πελάτες του.

Κάθε επαγγελματίας που ασχολείται με τη διαδικτυακή προώθηση γνωρίζει πώς το περιεχόμενο, ιδιαίτερα το νέο και συχνό περιεχόμενο, είναι αυτό που κάνει τη διαφορά για τις μηχανές αναζήτησης. Άρθρα που συμπεριλαμβάνουν λέξεις-κλειδιά για το προϊόν/υπηρεσία σας είναι μία βασική SEO friendly τεχνική που μπορεί να σας ανεβάσει κατά αρκετές θέσεις στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.Εάν τα άρθρα αυτά περιλαμβάνουν χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες, σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε, εάν εξηγούν και λύνουν βασικές απορίες – ή και απλώς εξάπτουν το ενδιαφέρον – του κοινού σας, αποτελούν το μέσο για τη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εσάς και τους αναγνώστες σας, οι οποίοι είναι και δυνητικοί πελάτες. Άλλωστε, οι επιχειρήσεις είναι άνθρωποι που δημιουργούν σχέσεις. Σχέσεις που χτίζονται λίγο-λίγο, μέρα με την ημέρα, και το blogging παίζει σημαντικό ρόλο στο χτίσιμο αυτής της σχέσης.

Συνοπτικά, λοιπόν, οι λόγοι για τους οποίους κάποιος ΠΡΕΠΕΙ να δημιουργήσει ένα εταιρικό blog είναι:

 

  • Αυξάνει την επισκεψιμότητα

Όπως έχουμε ήδη επισημάνει, το «φρέσκο» και συχνό περιεχόμενο είναι μια σημαντική SEO τεχνική που λατρεύουν οι μηχανές αναζήτησης. Με το blogging στοχεύουμε σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ώστε οι μηχανές αναζήτησης (ιδιαίτερα η Google) να κατατάξει την ιστοσελίδα μας σε καλύτερες θέσεις, όταν κάποιος επιχειρήσει να κάνει αναζήτηση με τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Επιπλέον, η συχνή ανανέωση του περιεχομένου προσφέρει από μόνη της καλύτερες θέσεις εμφάνισης κατά την αναζήτηση εφόσον τροφοδοτούμε τον ιστό με «φρέσκες» πληροφορίες και υλικό.

Με τη σειρά της, η καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, αυξάνει το κοινό που επιχειρεί να ενημερωθεί για τα προϊόντα/υπηρεσίες μας. Αν βρει τις πληροφορίες χρήσιμες και ενδιαφέρουσες, θα επιστρέψει για να αντλήσει επιπλέον πληροφορίες και να λύσει κι άλλες απορίες. Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία σας αποκτά αξιοπιστία (credibility) και καθιερώνεται στη συνείδηση του κοινού, το οποίο γνωρίζει καλύτερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Έχετε πλέον δημιουργήσει τη βάση για να μετατρέψετε τους αναγνώστες σας σε πελάτες. Είναι σημαντικό εδώ να ενσωματώσετε το call-to-action στο τέλος του κάθε σας άρθρου και να βάλετε links ή banners που θα ενθαρρύνουν τον αναγνώστη να προβεί σε κάποια ενέργεια, όπως να γραφτεί στο newsletter σας, να αγοράσει το προϊόν/υπηρεσία σας, να διαβάσει και άλλα σχετικά άρθρα ή να επικοινωνήσει μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες, διευκρινήσεις, απορίες. 

 

  • Αλληλεπιδρά με το κοινό σας

Το blog είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να αναπτύξετε σχέση με το κοινό-πελάτες σας. Πέρα από τα νέα της επιχείρησής σας, τα νέα προϊόντα ή/και τις προσφορές σας, στο blog δημοσιεύετε άρθρα που αφορούν το αντικείμενό σας και ενδιαφέρουν τους πελάτες σας. Μπορείτε να μοιραστείτε συμβουλές, να ενημερώσετε, να εκπαιδεύσετε. Μπορείτε να περιγράψετε τα προϊόντα/υπηρεσίες σας αναλυτικά, να αναδείξετε τα οφέλη τους για τους πελάτες, να καταδείξετε άλλες – πέρα από τις προφανείς – χρήσεις και χρησιμότητές τους.

Το κοινό σας θέλει να δει πως ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτό, πως ενδιαφέρεστε για το ίδιο σας το προϊόν και πως προσπαθείτε να το εξηγήσετε, να το προωθήστε, να «διηγηθείτε» την ιστορία του. Θέλει να ξέρει πως δεν είστε αυτός που απλώς θα τους πουλήσει ένα προϊόν/υπηρεσία, αλλά αυτός που θα πασχίσει να καλύψει κάποια ανάγκη τους. Η εμπειρία του καταναλωτή με το προϊόν/υπηρεσία δεν μπορεί να υποκατασταθεί ή να αντικατασταθεί. Και αυτή η εμπειρία αρχίζει από τη «γνωριμία» του με αυτό, δηλαδή από τα άρθρα του blog. Γι' αυτό και αυτά πρέπει να διακρίνονται από ποιότητα, να είναι χρήσιμα και οι πληροφορίες τους να απηχούν την αλήθεια. 

 

  • Επιδεικνύει δραστηριότητα

Πόσες φορές έχετε αναζητήσει μια πληροφορία, έχετε επισκεφτεί μια ιστοσελίδα και έχετε «φύγει» απογοητευμένος/η από εκεί μόλις διαπιστώσατε πως έχει μήνες ή και χρόνια να ανανεωθεί; Σίγουρα έχει συμβεί πολλές φορές, σε όλους μας. Μια ιστοσελίδα που δεν ανανεώνει το περιεχόμενό της δείχνει έλλειψη ενδιαφέροντος από τη μεριά του ιδιοκτήτη, ενώ στην πραγματικότητα αυτό μπορεί να μην αληθεύει. Αλλά αν φαίνεται να υπάρχει έλλειψη ενδιαφέροντος, αυτό αποτρέπει το κοινό από το να γίνουν πελάτες.

Μπορεί να μην είναι απαραίτητο να ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας λόγω της δομής αλλά και της φύσης των προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρετε, αλλά το περιεχόμενο του blog μπορεί να ανανεωθεί εύκολα δίνοντας στο κοινό σας τη βεβαιότητα πως ασχολείστε ενεργά με την εταιρεία σας και την προώθηση του προϊόντος σας. Αν εσείς δείχνετε να ασχολείστε με αυτό που πουλάτε, ο πελάτης θα πάρει το μήνυμα και θα δώσει μια ευκαιρία σε αυτό που έχετε να του πείτε. Αν όχι, θα προσπεράσει κι εσείς θα χάσετε δυνητικούς πελάτες, παρά το γεγονός πως τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας είναι υψηλής ποιότητας και επιπέδου. 

 

  • Προσφέρει εύκολη προώθηση μέσω των social media

Τα social media παίζουν σπουδαίο ρόλο στο σύγχρονο marketing. Τα άρθρα στο blog σας αποτελούν ένα σπουδαίο υλικό για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία, με τη σειρά τους, μπορούν να αυξήσουν θεαματικά το ενδιαφέρον του κοινού για το προϊόν σας, όπως και την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

 Η ευρεία διάδοση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα έχει καταστήσει απαραίτητα για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Η διάδοση του κάθε άρθρου ξεκινάει αμέσως μετά τη δημοσίευσή του στο blog σας και, φυσικά, γίνεται εύκολα και απλά με τη δημοσίευσή του στα κοινωνικά δίκτυα, στα οποία έχετε ενεργό λογαριασμό. Τα άρθρα τα βλέπουν πολλοί άνθρωποι, κάποιοι τα βρίσκουν ενδιαφέροντα, τα σχολιάζουν, τα αναδημοσιεύουν, τα προτείνουν σε φίλους τους. Με αυτό τον τρόπο πολλαπλασιάζεται το κοινό που αποτελεί εν δυνάμει πελάτες σας.

Είναι σημαντικό κι εδώ να ενσωματώσετε το call-to-action, έχοντας στο τέλος του κάθε άρθρου τα social-media-buttons, και να παρακινήσετε το κοινό σας να δημοσιεύσει το περιεχόμενο στο προσωπικό του προφίλ. 

Πρέπει δε να γνωρίζετε πως το κάθε κοινωνικό δίκτυο είναι διαφορετικό από το άλλο, με τους δικούς του «κανόνες», τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, και φυσικά, με το δικό του ξεχωριστό κοινό το καθένα. Πρέπει να μελετήσετε το καθένα από αυτά, να οργανώσετε τη στρατηγική σας, τους στόχους σας, και να προσαρμοστείτε ανάλογα.

 

 

Σας άρεσε το άρθρο;

Μοιραστείτε το με τους φίλους σας.

 

 

No comments yet

Προσθέστε νέο σχόλιο

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.